. .. : Swf.hu 1.0 archívum : Swf.hu főoldal >>> : .. .
category
ActionScript 23
ActionScript alapok 9
Bemutató:könyv 0
Bemutató:szoftver 15
Effektus-trükk 14
Flash alapok 6
Flash játékok 3
Flash+3D 3
Flash+Java 1
Flash+JavaScript 3
Flash+PHP+MySQL 10
Flash+XML 6
Flex 2
Hangkezelés 2
Komponensek 6
Navigáció, Scroll 13
 
 
Segédletek
SEGÉDLETEK ActionScript alapok

rendezés

A kategória 9 leírást tartalmaz (olvasások száma: 117418)

Egér események kezelése 1. rész (AS3)
feltöltve: 2008.03.15 | szerzo: Ducky olvasva:1136 alkalommal
Az egér eseményekkel foglalkozó első segédletben egy egyszerű példán keresztül ismerhetünk meg három egér eseményt. A példában egy olyan alkalmazást készítünk, ami az egér bal gombjának lenyomására és felengedésére reagál, majd a gomb nyomva tartása mellett az egér mozgását is követi.... [ + ]
Actionscript 3.0 alapok Adobe Flash CS3-ban
feltöltve: 2007.10.11 | szerzo: Reider olvasva:5952 alkalommal
Ez a segédlet az Actionscript 3.0 alapok bemutatására koncentrál, azokat is inkább ahogyan a Flash CS3-ban láthatjuk, és használhatjuk. Főleg a változásokról és a különbségekről lesz szó, így hasznos lehet, ha valaki tisztában van az AS2 alapjaival is.... [ + ]
Képmérethez igazodó galéria Drawing API-val
feltöltve: 2005.04.18 | szerzo: roy.t olvasva:13277 alkalommal
Egy egyszerű képgalériát fogunk elkészíteni, amiben a betöltött kép kerete ruganyos effektussal igazodik a betöltött kép méretéhez. Persze a képek helyett mást is be lehet tölteni, ez már csak ízlés és szükség kérdése.... [ + ]
ActionScript a Flash MX és a Flash MX 2004 verziókban
feltöltve: 2005.03.24 | szerzo: sgabe olvasva:5447 alkalommal
A segédlet sorozat a Flash MX Professional 2004 és a Flash MX verziók közti különbségeket, az új verzióban elérhető lehetőségeket, az áttérés előnyeit-hátrányait illetve nehézségeit tárgyalja, kezdve az ActionScripttel... [ + ]
Méretfüggetlen oldal készítése Flash MX-ben
feltöltve: 2004.06.20 | szerzo: savanya olvasva:16025 alkalommal
A segédlet alapján egy, a teljes böngészőablakot kitöltő, pattern-megoldású háttérrel rendelkező, tartalmában és igazodásában a böngészőablak méretét dinamikusan követő oldal alapjait fogjuk megismerni... [ + ]
JPEG képek betöltése százalék és Kbyte kijelzéssel
feltöltve: 2003.11.05 | szerzo: Ducky olvasva:29903 alkalommal
A Flash MX animáció képes futásidőben külső JPEG fájlokat betölteni, így percek alatt összedobhatunk egy képgalériát vagy slideshow-t. Hasznos azonban jelezni a betöltés folyamatát, főleg a nagyméretű képeknél.... [ + ]
Előtöltés - mozi preloader százalék és Kbyte kijelzéssel
feltöltve: 2003.10.27 | szerzo: Ducky olvasva:27783 alkalommal
Nagyobb fájlméretnél szokásos előtöltést (preloadert) alkalmazni. Megvárhatjuk még az egész animáció letöltődik és csak akkor adunk utasítást az indítására, de lehet szakaszos előtöltést is alkalmazni. A letöltés állapotáról grafikusan és szövegesen is tájékoztathatjuk a látogatót... [ + ]
A duplicateMovieClip és a removeMovieClip használata
feltöltve: 2003.05.23 | szerzo: berry olvasva:7881 alkalommal
A Flash lehetősegőt nyújt arra, hogy az elkészített objektumokat több példányban (instance) használjuk. A duplicateMovieClip utasítással a mozi futása közben létrehozhatunk újabb példányokat a meglévő moziklipekből, majd ezeket el is távolíthatjuk a removeMovieClip utasítással...... [ + ]
A startDrag és a stopDrag alkalmazása
feltöltve: 2003.05.23 | szerzo: berry olvasva:10014 alkalommal
Az egerészős világ óta ismeretes a Drag&drop (Fogd és ejtsd) technika. Ezt természetesen a Flash-ben sem kell nélkülöznünk, ráadásul nagyon egyszerű az egész. Két különböző esemény vezérli a Drag&drop technikát. Az egyik a megfogás (és tartás), a másik az eleresztés.... [ + ]

 
 




. .. : Swf.hu 1.0 archívum : Swf.hu főoldal >>> : .. .