feltöltve: 2008.03.16 | szerzo:
Ducky
olvasva:1427 alkalommal
Ebben a segédletben egy újabb letöltéskijelző megoldást ismerünk meg a teljes mozira. A letöltés folyamatát és annak végét az EnterFrame eseménnyel kontrolláljuk. Az AS3-ban már megvannak a speciális lehetőségek (pl. ProgressEvent.PROGRESS, Event.COMPLETE) a letöltések kontrollálására, ez szerepel is több segédletben....
[ +
]
feltöltve: 2008.03.02 | szerzo:
Ducky
olvasva:1595 alkalommal
Ebben a segédletben egy letöltéskijelzőt készítünk, AS3 - CS3 verzióban, ami a mozi egészének betöltését jeleníti meg. A letöltéskijelző meg fogja jeleníteni százalékosan és grafikusan is a letöltés aktuális állását és ezek mellett az swf fájl méretét és a betöltött méretet is kiíratjuk....
[ +
]
feltöltve: 2007.01.29 | szerzo:
error404
olvasva:5478 alkalommal
A BitmapData osztállyal történik a kivitelezés, az effekt lényege a kép zsugorítása, és nagyítása elven működik, gyakorlatilag csak egyre jobb minőségű képet állítunk elő, ami több pixelt fog eredményezni......
[ +
]
feltöltve: 2007.01.06 | szerzo:
Reider
olvasva:12405 alkalommal
A segédlet célja egy látványos képátmenet megvalósítása a BitmapData segítségével. Többnyire azoknak próbál segítséget nyújtani, akik rendelkeznek némi actionscript alappal és egy hatásos effektust szeretnének elsajátítani....
[ +
]
feltöltve: 2006.11.03 | szerzo:
savanya
olvasva:6575 alkalommal
Interaktív rajzprogramot fogunk készíteni, ahol a felhasználók pár egyszerű rajzi eszköz segítségével megfesthetik Mona Lisa-t, majd az elkészült képet JPG formátumban is megjeleníthetik/elmenthetik....
[ +
]
feltöltve: 2005.11.23 | szerzo:
Peet86
olvasva:7218 alkalommal
A LocalConnection-nel ismerkedünk meg, mely lehetővé teszi az SWF fájlok közti kommunikációt szkriptnyelvek nélkül tisztán Flashben. A segédlet egy egyszerű példán mutatja be az objektum alkalmazását....
[ +
]
feltöltve: 2005.10.23 | szerzo:
Giruna
olvasva:11025 alkalommal
A MovieClipLoader osztály segítségével egy külső SWF vagy JPEG fájl (Flash 8-tól kezdve pedig, akár GIF vagy PNG) betöltődését kisérhetjük figyelemmel, hasonlóan mint bármilyen onEnterFrame-es előtöltővel....
[ +
]
feltöltve: 2005.10.14 | szerzo:
Giruna
olvasva:9248 alkalommal
A segédlet a LoadVars használatát/működését mutatja be jópár példán keresztül, magyarázva az öszses metódusát és eseménykezelőjét. Nem titkolt célom, hogy leszoktassak mindenkit a loadVariables() használatáról...
[ +
]
feltöltve: 2005.04.10 | szerzo:
sgabe
olvasva:16241 alkalommal
Egyszerű, de részletes segédlet, hogyan készíthetünk tetszőleges - a jobb egérgombra felbukkanó - menüt ActionScript segítségével, a beépített menüpontok elrejtésével illetve új menüpontok hozzáadásával....
[ +
]
feltöltve: 2005.04.06 | szerzo:
caber_net
olvasva:6898 alkalommal
A sorozat második részében példák segítségével megismerkedhetsz a színátmenetek ActionScriptből való létrehozásával és azok futásidejű módosításának lehetőségeivel....
[ +
]
feltöltve: 2005.03.10 | szerzo:
savanya
olvasva:7776 alkalommal
A segédlet célja, hogy bepillantást nyújtson a Flash MX 2004 beépített, előre definiált osztályainak segítségével könnyen és egyszerűen készíthető dinamikus animációk készítésének rejtelmeibe. ...
[ +
]
feltöltve: 2005.01.23 | szerzo:
caber_net
olvasva:7549 alkalommal
A sorozat célja a rajzoló API fogalmának, működésének és alkalmazásának megismertetése. Az alapoktól indulva példákon keresztül sajátíthatod el használatát, majd később komolyabb alkalmazásokat is elkészíthetsz...
[ +
]
feltöltve: 2004.07.08 | szerzo:
papp
olvasva:13990 alkalommal
Moziklipeket fogunk duplikálni futásidőben a duplicateMovieClip utasítással. A technika ismerete Flash játékok, részecske rendszerek készítésénél és egyéb feladatoknál is hamar nélkülözhetetlen társnak bizonyul. ...
[ +
]
feltöltve: 2004.04.17 | szerzo:
caber_net
olvasva:9576 alkalommal
Az segédletben egy egyszerű analóg órát fogunk elkészíteni. Közben belekóstolhatunk a dinamikus moziklip, illetve szövegmező létrehozásába, valamint futólag érintjük a drawing API alkalmazását is. ...
[ +
]
feltöltve: 2004.02.18 | szerzo:
papp
olvasva:15111 alkalommal
Az előző 2 részében megtanultuk ActionScripttel vezérelni az objektumokat és átfutottuk az alapvető egyenesvonalú mozgásokat. Most a rugós, rezgő és körmozgás következnek és egy kis drag&drop is belefér...
[ +
]
feltöltve: 2004.01.06 | szerzo:
zsoltt
olvasva:6554 alkalommal
Bizony nagyon sokszor olvastam itt a fórumon, hogy "lokálisan megy, de feltéve egy webszerverre már nem. Miért?" Ebben a dologban szeretnék segíteni egy nagyon egyszerű kis alkalmazás elkészítésével......
[ +
]
feltöltve: 2004.01.02 | szerzo:
berry
olvasva:6891 alkalommal
ActionScript-el történő időzített függvényhívások segítségével akár a processzor terheltségét is csökkenthetjük. Kisebb animációk időzített duplikálását, és azok fáziseltolását is könnyedén megoldhatjuk....
[ +
]
feltöltve: 2003.11.04 | szerzo:
papp
olvasva:15000 alkalommal
Ebben a részben továbbhaladunk az egyenesvonalú lassuló mozgásokkal és néhány érdekes alkalmazási területet is megtanulhatsz, mint például az egérmutató követése (mouse trailer)...
[ +
]
feltöltve: 2003.10.25 | szerzo:
kiskp
olvasva:20887 alkalommal
Ezzel a Flash megoldással fotós site-okon találkozhattunk. Adott egy képgaléria különféle méretű képekkel. A képeket betöltjük és a megjelenítő felület mérete alkalmazkodik a képek méretéhez....
[ +
]
feltöltve: 2003.10.16 | szerzo:
papp
olvasva:15850 alkalommal
Már kívülről tudsz tweenekkel animálni? Ideje megtanulnod ActionScripttel irányítani az objektumokat! És mennyire egyszerű az egész? Győződj meg róla! Új lehetőségek nyílnak meg előtted...
[ +
]
feltöltve: 2003.09.22 | szerzo:
berry
olvasva:4886 alkalommal
Gyakran találkozhatunk olyan Flash oldallal ahol bizonyos mértékig a saját izlésünk szerint formázhatjuk a felületet és a legközelebbi látogatásunk alkalmával ezek a beállítások automatikusan életbe lépnek...
[ +
]
feltöltve: 2003.09.22 | szerzo:
Ducky
olvasva:5566 alkalommal
A hitTest() függvény segítségével figyelhetjük két objektum ütközését (collision detection). Játékprogramok fejlesztésénél lehet rá szükség, de komplett interface felépítése során is hatékonyan alkalmazhatjuk...
[ +
]
feltöltve: 2003.08.21 | szerzo:
tenegri
olvasva:9794 alkalommal
Az objektum-orientált programozás napjainkban a legelterjedtebb programozási módszer. Az ActionScript sem kerülhette el (jó) sorsát, s a Flash 5-ös verziótól kezdve objektum-orientált lehetőségekkel bővült...
[ +
]