. .. : Swf.hu 1.0 archívum : Swf.hu főoldal >>> : .. .
top 25
JPEG képek betöltése százalék és Kbyte kijelzéssel
(by Ducky )
Példa animált gombok/menü készítésére Flash MX-ben
(by Lacaa )
Előtöltés - mozi preloader százalék és Kbyte kijelzéssel
(by Ducky )
Látványos képmegjelenítési hatás programozása
(by vizoli )
Dinamikus szöveg scroll megoldások - 1 rész
(by Ducky )
Flash + XML alapú képgaléria készítése
(by kiskp )
Egyszerű és dinamikus maszkolás Flash MX-ben
(by papp )
Dinamikus Flash képgaléria - mérethez igazodó felület
(by kiskp )
Hogyan készítsünk pop-up menüt Flash MX 2004-ben
(by sgabe )
Maszk effekt - tárgy körvonalának megrajzolása
(by Trapsteve )
Dinamikus gombok cserélhető effekttel és paranccsal
(by chrss )
Scroll-menü folyamatosan lassuló mozgással
(by papp )
Egyszerű Motion Blur effektus készítése
(by sgabe )
Lassuló mozgással vezérelt csúszó scroll
(by summan )
Statikus szöveg és moziklip scroll megoldások - 2.rész
(by Ducky )
Egyszerű interface készítése Flash MX-ben
(by Ducky )
A dinamikus hangkezelés alapjai Flash-ben
(by caber_net )
Moziklipben elhelyezett Scroll-menü
(by scumbag )
Statikus szöveg és moziklip scroll megoldások - 1.rész
(by Ducky )
XML képgaléria, tetszőleges méretű képekből
(by mrksky )
Dinamikus, egy szintű, fa-szerkezetes menü készítése
(by Ducky )
3x3-as képnézegető, dinamikus scroll mozgással
(by papp )
Hogyan készítsünk tetszőleges Flash Player menüt
(by sgabe )
Szöveg effektusok készítése Swish nélkül
(by ismeretlen )
Méretfüggetlen oldal készítése Flash MX-ben
(by savanya )
 
 
Segédletek
ActionScript (23) ActionScript alapok (9) Bemutató:könyv (0)
Bemutató:szoftver (1) Bemutató:szoftver (15) CSS (2)
Dreamweaver (5) Effektus-trükk (14) Flash alapok (6)
Flash játékok (3) Flash+3D (3) Flash+Java (1)
Flash+JavaScript (3) Flash+PHP+MySQL (10) Flash+XML (6)
Flex (2) Gombok, navigáció (0) Hangkezelés (2)
JavaScript (1) Komponensek (6) Navigáció, Scroll (13)
Photoshop (8) PHP fejlesztés (7)

rendezés

Az Swf.hu segédlet arhívum 116 leírást tartalmaz
(olvasások száma: 1223976)

Xml adatok beolvasása és kezelése
feltöltve: 2008.10.30 | szerzo: Heryos05 olvasva: 1279 alkalommal
A segédlet lényege az XML adatok egyszerü beolvasása és értelmezése. Xml fájl értelmezése és magyarázata. Képek, swf-ek és egyép paraméter álítási lehetőségek bemutatásával. Részletes és emészthető. ... [ + ]
Button komponens használata 2. rész (Flex)
feltöltve: 2008.04.08 | szerzo: Ducky olvasva: 896 alkalommal
Az első részben megismerhettük az Adobe Flex Button, azaz gomb komponensének alapjait. Négy különböző gombot hoztunk létre. Ebben a segédletben megtanuljuk, hogy miként lehet a Flex Button komponenshez eseményt, vagy eseményeket rendelni.... [ + ]
Button komponens használata 1 rész (Flex)
feltöltve: 2008.04.07 | szerzo: Ducky olvasva: 1083 alkalommal
Imserkedjünk meg a Flex Button azaz gomb komponensével. A komponens, ahogy a neve is mutatja, gombot, gombokat jelenít meg tetszőleges formában, színben. Megismerjük, hogy hogyan lehet egyszerű szabvány gombot létrehozni, majd ahhoz ikont rendelni...... [ + ]
Enterframe letöltéskijelző (AS3)
feltöltve: 2008.03.16 | szerzo: Ducky olvasva: 1427 alkalommal
Ebben a segédletben egy újabb letöltéskijelző megoldást ismerünk meg a teljes mozira. A letöltés folyamatát és annak végét az EnterFrame eseménnyel kontrolláljuk. Az AS3-ban már megvannak a speciális lehetőségek (pl. ProgressEvent.PROGRESS, Event.COMPLETE) a letöltések kontrollálására, ez szerepel is több segédletben.... [ + ]
Alap XML betöltés és kezelés (AS3)
feltöltve: 2008.03.15 | szerzo: Ducky olvasva: 1491 alkalommal
Ebben a segédletben egy egyszerű XML kezelést fogunk elkészíteni lépésről lépésre AS3 alkalmazásával. Az XML fájlból beolvasott szöveges tartalmat egy dinamikus szövegmezőben jelenítjük meg. A szövegmező tartalmához készítünk egy egyszerű scrollozást is, így a beolvasott tartalom tetszőleges hosszúságú lehet. ... [ + ]
Egér események kezelése 1. rész (AS3)
feltöltve: 2008.03.15 | szerzo: Ducky olvasva: 1136 alkalommal
Az egér eseményekkel foglalkozó első segédletben egy egyszerű példán keresztül ismerhetünk meg három egér eseményt. A példában egy olyan alkalmazást készítünk, ami az egér bal gombjának lenyomására és felengedésére reagál, majd a gomb nyomva tartása mellett az egér mozgását is követi.... [ + ]
Letöltéskijelző az egész mozira (AS3)
feltöltve: 2008.03.02 | szerzo: Ducky olvasva: 1595 alkalommal
Ebben a segédletben egy letöltéskijelzőt készítünk, AS3 - CS3 verzióban, ami a mozi egészének betöltését jeleníti meg. A letöltéskijelző meg fogja jeleníteni százalékosan és grafikusan is a letöltés aktuális állását és ezek mellett az swf fájl méretét és a betöltött méretet is kiíratjuk.... [ + ]
Billentyűzet eseménykezelés (AS3)
feltöltve: 2008.03.02 | szerzo: Ducky olvasva: 675 alkalommal
Ebben a segédletben a billentyűzet alap eseményeivel foglalkozunk, konkrétan a KEY_DOWN és KEY_UP események működésére készítünk példákat. Az alap példát két verzióban készítjük el, egy frame-re írt megoldással és egy külső osztály verzióval. Ha még nem dolgoztál AS3-al, akkor javaslom, hogy indulásnak olvasd el Reider Actionscript 3.0 alapok Adobe Flash CS3-ban című segédletét. A példában a kurzor vezérlő gombok lenyomását és felengedését kontrolláljuk és ennek megfelelően kiíratjuk a billentyűzethez tartozó kódokat. Készítünk még egy vezérlés példát is a végén. Lássunk is hozzá.... [ + ]
Flash CS3 komponens skin-elés
feltöltve: 2008.02.06 | szerzo: jadezoole olvasva: 864 alkalommal
Ezen segédlet a beépített Flash CS3 komponenseinek újraskinelését szeretné egy példán keresztül bemutatni. A Flash CS3-ban lévő komponensek jobb teljesítményt tudhatnak magukénak, ami folytán érdemes megismerkedni velük.... [ + ]
Actionscript 3.0 alapok Adobe Flash CS3-ban
feltöltve: 2007.10.11 | szerzo: Reider olvasva: 5952 alkalommal
Ez a segédlet az Actionscript 3.0 alapok bemutatására koncentrál, azokat is inkább ahogyan a Flash CS3-ban láthatjuk, és használhatjuk. Főleg a változásokról és a különbségekről lesz szó, így hasznos lehet, ha valaki tisztában van az AS2 alapjaival is.... [ + ]
Kép effektezése Convolution Filter segítségével
feltöltve: 2007.07.06 | szerzo: error404 olvasva: 5636 alkalommal
A célunk az, hogy egy ún. kép effektező programot hozzunk létre Flash8-ban. A program gyakorlatilag minden effektet megtud csinálni, már ami a kisebb módosításokat illeti. Fényerő, homályosítás, élek kiemelése..stb... [ + ]
Hullámzás effektus a DisplacementMapFilter-el
feltöltve: 2007.01.30 | szerzo: error404 olvasva: 6392 alkalommal
A DisplacementMapFilter lényege, hogy egy meghatározott BitmapData objektumot használ egy MovieClip torzítására, ezt pedig a pixelek eltolásával éri el. Hullámzó hatást, nagyító effektet lehet vele létrehozni.... [ + ]
Kép pixelekre bontása BitmapData osztály segítségével
feltöltve: 2007.01.29 | szerzo: error404 olvasva: 5478 alkalommal
A BitmapData osztállyal történik a kivitelezés, az effekt lényege a kép zsugorítása, és nagyítása elven működik, gyakorlatilag csak egyre jobb minőségű képet állítunk elő, ami több pixelt fog eredményezni...... [ + ]
Dinamikus képgaléria és képátmenet by BitmapData
feltöltve: 2007.01.06 | szerzo: Reider olvasva: 12405 alkalommal
A segédlet célja egy látványos képátmenet megvalósítása a BitmapData segítségével. Többnyire azoknak próbál segítséget nyújtani, akik rendelkeznek némi actionscript alappal és egy hatásos effektust szeretnének elsajátítani.... [ + ]
Interaktív flash tartalom mentése jpg fájlba
feltöltve: 2006.11.03 | szerzo: savanya olvasva: 6575 alkalommal
Interaktív rajzprogramot fogunk készíteni, ahol a felhasználók pár egyszerű rajzi eszköz segítségével megfesthetik Mona Lisa-t, majd az elkészült képet JPG formátumban is megjeleníthetik/elmenthetik.... [ + ]
Flash Decompiler szoftverek összehasonlító tesztje
feltöltve: 2006.07.26 | szerzo: papp olvasva: 2558 alkalommal
A 4 legismertebb Flash decompiler szoftvert hasonlítjuk össze több szempont szerint, valamint egy éles bevetésen - megvizsgáljuk, hogy bírkóznak meg a kiválasztott FLA-val.... [ + ]
A ComboBox komponens használata (video)
feltöltve: 2005.12.04 | szerzo: jadezoole olvasva: 7769 alkalommal
A ComboBox komponenst adatokkal látjuk majd el statikus és dinamikus módszerrel, kipróbáljuk az eseménykezelőjét, és a stílustulajdonságokat is módosítjuk a videó segédletben.... [ + ]
A Tree komponens használata (video)
feltöltve: 2005.12.04 | szerzo: jadezoole olvasva: 4879 alkalommal
A Tree komponens segítségével, külső XML fájlainkat, tudjuk importálni a Flashbe. A segédletben megnézzük, hogy ezt hogyan is tehetjük meg, illetve a Tree komponens egyéb titkaira is fényt derítünk. ... [ + ]
LocalConnection - kommunikáció Flash mozik között
feltöltve: 2005.11.23 | szerzo: Peet86 olvasva: 7218 alkalommal
A LocalConnection-nel ismerkedünk meg, mely lehetővé teszi az SWF fájlok közti kommunikációt szkriptnyelvek nélkül tisztán Flashben. A segédlet egy egyszerű példán mutatja be az objektum alkalmazását.... [ + ]
Látványos képmegjelenítési hatás programozása
feltöltve: 2005.11.14 | szerzo: vizoli olvasva: 26709 alkalommal
Egy olyan "maszkolási" technikát mutatok be, melynek segítségével könnyedén hozhatunk létre látványos képmegjelenítési hatásokat/áttűnéseket pl. fotógalériához... [ + ]
Gombok egyedi egérmutatóval és effektussal
feltöltve: 2005.11.02 | szerzo: grizzly olvasva: 15863 alkalommal
Ebben a segédletben 3 az egérrel kapcsolatos megoldást találtok: saját egér alkalmazása, egy gomb fokozatos változása a rollOver állapotban, valamint egy kis effekt. Megpróbáltam az alapoktól kezdve magyarázni. ... [ + ]
Alap layout és RSS olvasó Flex Builderrel (video)
feltöltve: 2005.11.01 | szerzo: jadezoole olvasva: 2774 alkalommal
2 videó segédlettel mutatjuk be a Flex fejlesztés alapjait. Az elsőben egy alap - keretrendszert készítünk, majd ezt a 2. videóban továbbfejlesztjük egy egyszerű RSS Blog olvasóvá.... [ + ]
A MovieClipLoader osztály ismertetése
feltöltve: 2005.10.23 | szerzo: Giruna olvasva: 11025 alkalommal
A MovieClipLoader osztály segítségével egy külső SWF vagy JPEG fájl (Flash 8-tól kezdve pedig, akár GIF vagy PNG) betöltődését kisérhetjük figyelemmel, hasonlóan mint bármilyen onEnterFrame-es előtöltővel.... [ + ]
Adatok beolvasása, a LoadVars osztály bemutatása
feltöltve: 2005.10.14 | szerzo: Giruna olvasva: 9248 alkalommal
A segédlet a LoadVars használatát/működését mutatja be jópár példán keresztül, magyarázva az öszses metódusát és eseménykezelőjét. Nem titkolt célom, hogy leszoktassak mindenkit a loadVariables() használatáról... [ + ]
Változó átadása Flash-nek JavaScript segítségével
feltöltve: 2005.10.06 | szerzo: Night olvasva: 5769 alkalommal
Egy konkrét példán keresztül fogom bemutatni, hogyan lehet JavaScripttel átadni változót a Flash-nek. HTML és Flash alapok szükségesek a segédlet végigviteléhez.... [ + ]
Egy szintű fa-szerkezetes menü XML fájlból
feltöltve: 2005.08.28 | szerzo: mrksky olvasva: 9432 alkalommal
Hasonló menüt már készítünk, de most txt fájl helyett a menü feliratokat XML fájlban tároljuk. Mivel a kész menünket egy moziklipben helyezzük el, később könnyen felhasználhatjuk más alkalmazásunkhoz.... [ + ]
Szövegdobozok - és a varázsszó: embedding (beágyazás)
feltöltve: 2005.08.18 | szerzo: jucka olvasva: 13622 alkalommal
Napi szintű problémaként jelentkezik a Fórumban a szövegmezőkkel való munka során fellépő, értetlenkedésre okot adó működésképtelenség. A felmerülő kérdéseket a fórumbeli hozzászólások alapján állítottam össze, ezekre igyekeztem kimerítő választ adni.... [ + ]
Macromedia Flash Professional 8 - új funkciók v2
feltöltve: 2005.08.11 | szerzo: papp olvasva: 6821 alkalommal
Miután letöltötted a 30 napos próbaverziót, ideje megismerkedni a Flash 8 új funkcióival. A cikk bemutatja ezeket és bőséges linket is mellékeltem a további tanulmányokhoz.... [ + ]
Fájlok feltöltése Flash-ből PHP segítségével
feltöltve: 2005.07.04 | szerzo: savanya olvasva: 9008 alkalommal
Flash felületen keresztül, PHP segítségével megvalósított fájlfeltöltés egy lehetséges módja. Érinteni fogjuk a PHP képfájlkezelési lehetőségeit, Flashből való méretre szabott ablak nyitását... [ + ]
Az Electric Rain Swift 3D 4.5 verzió újdonságai
feltöltve: 2005.05.31 | szerzo: Ducky olvasva: 2523 alkalommal
A Swift 3D 4-es verzióját már korábban igen részletesen ismertettük ezért jelen leírásban csak a 4.5-ös változatba került érdekes újdonságokat mutatjuk be egyszerű példákon keresztül. ... [ + ]
Flash MX 2004 UI Komponensek - I. rész
feltöltve: 2005.05.20 | szerzo: sgabe olvasva: 4201 alkalommal
Először felidézzük a legfontosabb változásokat a Flash MX és Flash MX 2004 komponens kezelése között, majd részletesebben áttekintjük a főbb UI komponenseket. Elsőnek a Button komponenst... [ + ]
E-mail küldés Flashből beépített @ karakterrel
feltöltve: 2005.04.25 | szerzo: kispatak olvasva: 9364 alkalommal
Sokaknak még mindig gondot jelent a @ karakter az email mezőkben. Egy korábbi segédletre fogunk építkezni és kukac probléma mentes, továbbá a Freeweben is működő email küldőt fogunk készíteni. ... [ + ]
Képmérethez igazodó galéria Drawing API-val
feltöltve: 2005.04.18 | szerzo: roy.t olvasva: 13277 alkalommal
Egy egyszerű képgalériát fogunk elkészíteni, amiben a betöltött kép kerete ruganyos effektussal igazodik a betöltött kép méretéhez. Persze a képek helyett mást is be lehet tölteni, ez már csak ízlés és szükség kérdése.... [ + ]
Hogyan készítsünk tetszőleges Flash Player menüt
feltöltve: 2005.04.10 | szerzo: sgabe olvasva: 16241 alkalommal
Egyszerű, de részletes segédlet, hogyan készíthetünk tetszőleges - a jobb egérgombra felbukkanó - menüt ActionScript segítségével, a beépített menüpontok elrejtésével illetve új menüpontok hozzáadásával.... [ + ]
A rajzoló (Drawing) API bemutatása - 2.rész
feltöltve: 2005.04.06 | szerzo: caber_net olvasva: 6898 alkalommal
A sorozat második részében példák segítségével megismerkedhetsz a színátmenetek ActionScriptből való létrehozásával és azok futásidejű módosításának lehetőségeivel.... [ + ]
XML támogatott hír panel készítése
feltöltve: 2005.04.03 | szerzo: ismeretlen olvasva: 11805 alkalommal
Egy dinamikus, XML fájlból frissíthető hír panelt készítünk el. Előtte pedig nagyon röviden áttekintjük mi az amit egy Flasher-nek feltétlenül tudnia kell az XML-ről.... [ + ]
Felugró ablak/teljes képernyő nyitása Flash-ből
feltöltve: 2005.04.01 | szerzo: sgabe olvasva: 14773 alkalommal
Egy Flash moziból is nyithatunk illetve csukhatunk be tetszőleges méretű böngésző ablakokat. Ez a segédlet eljárásokat mutat be új ablakok megnyitására egy Flash moziból minimális JavaScript segítségével... [ + ]
Lassuló mozgással vezérelt csúszó scroll
feltöltve: 2005.03.28 | szerzo: summan olvasva: 18549 alkalommal
Ebben a rövid, de hasznos segédletben a mind közkedveltebb és látványos lassuló mozgással vezérelt csúszó scrollt készítjük el. A tartalmat persze külső szövegfájlban adhatjuk meg.... [ + ]
Flash Plugin detektáló komponens programozása
feltöltve: 2005.03.28 | szerzo: ismeretlen olvasva: 3796 alkalommal
A komponenst egy csomó paraméterrel látjuk el, hogy gyorsan testreszabhassuk az aktuális munkánk kinézetéhez és egyetlen szám átírásával kelljen megkűzdenünk, ha megjelenik a Flash Player 8... [ + ]
Dinamikus háttér és/vagy pihentető készítése
feltöltve: 2005.03.25 | szerzo: sgabe olvasva: 9063 alkalommal
Készítsünk weboldalunkhoz dinamikus hátteret és/vagy pihentetőt, amely minden betöltésnél más képet illetve alternatív, esetleg figyelem felkeltő tartalmat jelenít meg inaktivitás esetén.... [ + ]
ActionScript a Flash MX és a Flash MX 2004 verziókban
feltöltve: 2005.03.24 | szerzo: sgabe olvasva: 5447 alkalommal
A segédlet sorozat a Flash MX Professional 2004 és a Flash MX verziók közti különbségeket, az új verzióban elérhető lehetőségeket, az áttérés előnyeit-hátrányait illetve nehézségeit tárgyalja, kezdve az ActionScripttel... [ + ]
Beépített Tween/Easing osztályok az MX2004-ben
feltöltve: 2005.03.10 | szerzo: savanya olvasva: 7776 alkalommal
A segédlet célja, hogy bepillantást nyújtson a Flash MX 2004 beépített, előre definiált osztályainak segítségével könnyen és egyszerűen készíthető dinamikus animációk készítésének rejtelmeibe. ... [ + ]
Flash MX + PHP látogató számláló készítése
feltöltve: 2005.03.09 | szerzo: ismeretlen olvasva: 9645 alkalommal
Ebben a segédletben egy ill. kettő egyszerű látogató számlálót fogunk elkészíteni. Mire van szükség hozzá? Minimum Flash MX-re, Notepad-re és egy olyan szerverre ahol ami min. php3 fut... [ + ]
Boncoljunk SWF-et! Sothink SWF Decompiler 2005
feltöltve: 2005.03.03 | szerzo: Ducky olvasva: 3764 alkalommal
Elvesztetted az FLA forrást, de még szerencsére megvan az SWF? Talán kíváncsi vagy egy internetről letöltött SWF mozi kódjára / alkotóelemeire? Az SWF Decompiler 2005 az egyik legjobb eszköz a témában... [ + ]
Weboldal háttérzene, ki/be gombbal, hangerőszabályzóval
feltöltve: 2005.02.22 | szerzo: ismeretlen olvasva: 15251 alkalommal
A segédlettel megoldhatjuk egy weboldalra illeszthető, háttérzenét a látogató által ki/be kapcsolható alkalmazás létrehozását. Az alkalmazás mp3 fájlokkal működik. Van rajta hangerőállítási lehetőség is... [ + ]
Glow v2 - Flash animációk/alkamazások a Desktopon
feltöltve: 2005.02.06 | szerzo: Ducky olvasva: 3890 alkalommal
Telepítővel ellátott multimédiás Desktop tartalmakat készíthetünk SWF fájlokból. Lehetőség nyílik folyamatosan frissülő hírek, adatok, élő videók elhelyezésére a felhasználók munkafelületén.... [ + ]
Zinc v2 alkalmazások és képernyővédők készítéséhez
feltöltve: 2005.01.25 | szerzo: Ducky olvasva: 1623 alkalommal
A Zinc v2 nem más, mint a Flash Studio Pro utódja, amelyet több szempontból is átalakítottak és továbbfejlesztettek. A Zinc v2 egy alapvetően gyors alkalmazású fejlesztő eszköz Macromedia Flash-hez, desktop alkalmazásokat készít ... [ + ]
A rajzoló (Drawing) API bemutatása - 1.rész
feltöltve: 2005.01.23 | szerzo: caber_net olvasva: 7549 alkalommal
A sorozat célja a rajzoló API fogalmának, működésének és alkalmazásának megismertetése. Az alapoktól indulva példákon keresztül sajátíthatod el használatát, majd később komolyabb alkalmazásokat is elkészíthetsz... [ + ]
XML képgaléria, tetszőleges méretű képekből
feltöltve: 2005.01.14 | szerzo: mrksky olvasva: 17265 alkalommal
Egyszerű lapozható XML képgaléria, a betöltendő képek méretétől függetlenül, mindig egy adott területen mutatja a képeket. Sem a képarány, sem a képméret nem befolyásolja a működést.... [ + ]
Maszk effekt - tárgy körvonalának megrajzolása
feltöltve: 2004.12.01 | szerzo: Trapsteve olvasva: 20118 alkalommal
Adott egy rajz, lehet vektoros és pixeles is. Azt kell megoldani, hogy úgy nézzen ki mintha most rajzolná valaki. A bemutatott példában egy autó körvonalai fognak megrajzolódni. A technikával látványos animációk... [ + ]
Sorenson Squeeze 4.0 videó konvertáló/tömörítő
feltöltve: 2004.11.07 | szerzo: Ducky olvasva: 2103 alkalommal
A Sorenson Squeeze 4.0 egy fejlett videó tömörítő eszköz. A program segítségével tetszőlegesen szerkeszthetünk, vághatunk videó fájlokat, majd ezeket cd-re, dvd-re és internetre egyaránt publikálhatjuk. ... [ + ]
Kígyójáték megoldása minimális ActionScript kóddal
feltöltve: 2004.10.25 | szerzo: ismeretlen olvasva: 6759 alkalommal
2003-ban került sor egy kisebb AS programozói versenyere, ahol a feladat a megszokottól egy kicsit eltérő irányítású kígyójáték megoldása volt, minél rövidebb AS kóddal. A forrásokat most ismét elérhetővé tettük... [ + ]
Dinamikus szövegmezők közti tartalom betöltés
feltöltve: 2004.10.25 | szerzo: ismeretlen olvasva: 15099 alkalommal
Egy dinamikus szövegmezőben elhelyezett linkekre kattintva egy másik dinamikus szövegmezőbe fogjuk beolvasni a tartalmat külső szövegfájlokból. Jó példa az asfunction használatára.... [ + ]
Panorámakép előkészítése és programozása Flash-ben
feltöltve: 2004.10.18 | szerzo: ismeretlen olvasva: 14242 alkalommal
Bemutatunk egy lehetséges módszert panorámakép animáció készítésére Flash-ben. A panorámaképet alkotó fotók elkészítésére és előkészítésére is részletesen kitérünk. A technika nagyon népszerű az utóbbi időben...... [ + ]
Dinamikus, egy szintű, fa-szerkezetes menü készítése
feltöltve: 2004.10.04 | szerzo: Ducky olvasva: 16971 alkalommal
Dinamikus menüszerkezet rakunk össze, kattintásra lenyíló és becsukódó almenükkel. A menü neveket külső szövegfájlban tároljuk, tehát a menü módosításához csak a txt-t kell változtatni, az .fla-hoz nem kell nyúlni... [ + ]
Billiárdasztal és szoba modellezése Swift 3D-ben
feltöltve: 2004.09.30 | szerzo: Ducky olvasva: 7595 alkalommal
A leírásban egy komplett billiárdszoba elkészítését kísérhetjük végig. A középpontban természetesen a biliárdasztallal, amin szerepelnek a golyók és a dákók is. További alapberendezések modellezésére is kitérünk... [ + ]
Kukac (@) karakter probléma megoldása Flash 5 alatt
feltöltve: 2004.09.26 | szerzo: Genin olvasva: 4088 alkalommal
A segédletben kiküszöböljük a Flash 5 azon hibáját, amikor e-mail bevitelnél @ jelet írunk, és eredményként a lejátszó beszúrja az aktuális vágólap tartalmát. Egyúttal kijavítjuk az &, és a # jel beszúrását is... [ + ]
Egyszerű Motion Blur effektus készítése
feltöltve: 2004.08.30 | szerzo: sgabe olvasva: 18619 alkalommal
Ez a segédlet egy egyszerű példán keresztül mutatja be miként használhatóak a képszerkesztő alkalmazások effektusai a flashben készített munkákban, minimális gyakorlattal és ActionScript alkalmazása nélkül... [ + ]
Robotkéz készítése Swift3D segítségével
feltöltve: 2004.08.25 | szerzo: Ducky olvasva: 8312 alkalommal
Ebben a segédletben egyszerűbb Swift 3D modellezési és animációs módszereket fogunk gyakorolni. A téma egy robotkéz doboló mozgásának elkészítése lesz, egy tükrös felületen. ... [ + ]
Electric Rain Swift 3D V4.0 bemutató
feltöltve: 2004.08.18 | szerzo: Ducky olvasva: 3037 alkalommal
A közkedvelt Flash 3D animációs szoftver 4-es verziója már egy komoly 3D alkalmazássá fejlődött és haladó szerkesztő eszközök széles skáláját kínálja, ugyanakkor maradt az intuitív környezet. Nézzük az újdonságokat... [ + ]
A WildForm Flix PRO 4 videó konvertáló bemutatása
feltöltve: 2004.08.06 | szerzo: Ducky olvasva: 2440 alkalommal
A Flix Pro professzionális konverter program, mellyel az ismertebb videó formátumokat Flash formátumba konvertálhatjuk . A videók mellé tetszőleges arculattal ellátott lejátszó és előtöltés rendelhető... [ + ]
Hogyan készítsünk pop-up menüt Flash MX 2004-ben
feltöltve: 2004.07.16 | szerzo: sgabe olvasva: 20193 alkalommal
Ez a segédlet bemutatja a legegyszerűbb módszert pop-up menü készítésére minimális ActionScript alkalmazásával. A hangsúly most a technikán van, később aztán fokozható a végtelenségig!... [ + ]
Toplista alkalmazás készítése Flash játékokhoz
feltöltve: 2004.07.12 | szerzo: Ducky olvasva: 4876 alkalommal
Egy igazi Flash játék nem is létezhet toplista nélkül. Egy ilyen toplista alkalmazást készítünk, ami txt fájlban tárolja a pontokat és egyéb adatokat. A highscore alkalmazást könnyedén beépíthetjük meglévő játékjainkba... [ + ]
Falbontó labdajáték készítése Flash MX-ben
feltöltve: 2004.07.09 | szerzo: Ducky olvasva: 7845 alkalommal
A klasszikus falbontó labdajátékot fogjuk elkészíteni, amit már bizonyára mindenki látott valamilyen formában. A segédletben alapvetően egyszerű műveleteket és dinamikus mozgást fogunk gyakorolni... [ + ]
Dinamikus mozgások ActionScripttel - 4. rész
feltöltve: 2004.07.08 | szerzo: papp olvasva: 13990 alkalommal
Moziklipeket fogunk duplikálni futásidőben a duplicateMovieClip utasítással. A technika ismerete Flash játékok, részecske rendszerek készítésénél és egyéb feladatoknál is hamar nélkülözhetetlen társnak bizonyul. ... [ + ]
Méretfüggetlen oldal készítése Flash MX-ben
feltöltve: 2004.06.20 | szerzo: savanya olvasva: 16025 alkalommal
A segédlet alapján egy, a teljes böngészőablakot kitöltő, pattern-megoldású háttérrel rendelkező, tartalmában és igazodásában a böngészőablak méretét dinamikusan követő oldal alapjait fogjuk megismerni... [ + ]
Példa animált gombok/menü készítésére Flash MX-ben
feltöltve: 2004.06.18 | szerzo: Lacaa olvasva: 29176 alkalommal
A segédlet témája egy egyszerű, de látványos menü megoldás készítése. Az on(rollOver) és on(rollOut) eseményeknél animációt fogunk alkalmazni, mely külön mozikliben tetszőlegesen változtatható, így könnyen variálható... [ + ]
Dinamikus gombok cserélhető effekttel és paranccsal
feltöltve: 2004.06.03 | szerzo: chrss olvasva: 19653 alkalommal
Egy egyszerű példát láthatunk dinamikus gombok, menük készítésére, ahol a rollover-effekt és a parancs könnyen módosítható. A technika további ötleteket adhat... [ + ]
Képek színezése a setTransform függvénnyel
feltöltve: 2004.06.03 | szerzo: chrss olvasva: 10936 alkalommal
A setTransform függvény gyakorlatilag a Properties palettán a Color / Advanced opciónak felel meg, vagyis az ott található értékeket dinamikusan változtathatjuk a mozi futása közben. Lássunk hát erre egy példát ... [ + ]
A dinamikus hangkezelés alapjai Flash-ben
feltöltve: 2004.05.30 | szerzo: caber_net olvasva: 17830 alkalommal
Egy mp3 lejátszót fogunk létrehozni. Actionscript segítségével futásidőben töltünk be és kezelünk zenei fájlokat. Az alkalmazás motorja a Sound objektum lesz, mellyel közelebbről is megismerkedhetsz... [ + ]
Moziklipben elhelyezett Scroll-menü
feltöltve: 2004.05.29 | szerzo: scumbag olvasva: 17639 alkalommal
Szinte teljesen ugyanolyan menüt fogunk készíteni, mint a 'Scroll menü folyamatos lassulással' című segédletben. A különbség az, hogy nem a scene-re csináljuk, hanem egy MovieClip-be... [ + ]
Vektoros térkép navigáció készítése Flash-ben
feltöltve: 2004.05.01 | szerzo: caber_net olvasva: 12614 alkalommal
Bármikor szükség lehet egy jól kezelhető (zoom, move, drag) térképre a webes munkáinkban, ahol például telephelyeket kell feltüntetni. Hazánk térképen fogok bemutatni egy lehetséges megoldást... [ + ]
Analóg óra készítése Actionscripttel
feltöltve: 2004.04.17 | szerzo: caber_net olvasva: 9576 alkalommal
Az segédletben egy egyszerű analóg órát fogunk elkészíteni. Közben belekóstolhatunk a dinamikus moziklip, illetve szövegmező létrehozásába, valamint futólag érintjük a drawing API alkalmazását is. ... [ + ]
Többfunkciós előtöltő komponens készítése
feltöltve: 2004.03.08 | szerzo: ismeretlen olvasva: 13963 alkalommal
Belekóstolunk a komponens készítés tudományába és közben példakánt elkészítünk egy külső swf-ek, jpg-ek és komplett mozik előtöltésére használható komponenst...... [ + ]
Dinamikus mozgások ActionScripttel - 3. rész
feltöltve: 2004.02.18 | szerzo: papp olvasva: 15111 alkalommal
Az előző 2 részében megtanultuk ActionScripttel vezérelni az objektumokat és átfutottuk az alapvető egyenesvonalú mozgásokat. Most a rugós, rezgő és körmozgás következnek és egy kis drag&drop is belefér... [ + ]
SimpleChat V1.0 - Flash-Chat alkalmazás készítése (JAVA)
feltöltve: 2004.02.02 | szerzo: tenegri olvasva: 11798 alkalommal
Kinek nem fordult még meg a fejében Flash-chat készítése? Egyszobás Flash-chat-et fogunk készíteni beilleszthető formában, komponensként. A SimpleChat szabadon terjeszthetõ és térítés nélkül felhasználható... [ + ]
Egyszerű és dinamikus maszkolás Flash MX-ben
feltöltve: 2004.01.07 | szerzo: papp olvasva: 22121 alkalommal
Maszkok alkalmazásával sok szép effektus hozható létre. A Flash MX-ben már lehetőségünk van ActionScript vezérelt, dinamikus maszkokat készíteni - és ehhez már maszk rétegre sincs szükség... [ + ]
Egyszerű Debug konzol online tesztelésre
feltöltve: 2004.01.06 | szerzo: zsoltt olvasva: 6554 alkalommal
Bizony nagyon sokszor olvastam itt a fórumon, hogy "lokálisan megy, de feltéve egy webszerverre már nem. Miért?" Ebben a dologban szeretnék segíteni egy nagyon egyszerű kis alkalmazás elkészítésével...... [ + ]
setInterval - időzített függvény és metódushívás
feltöltve: 2004.01.02 | szerzo: berry olvasva: 6891 alkalommal
ActionScript-el történő időzített függvényhívások segítségével akár a processzor terheltségét is csökkenthetjük. Kisebb animációk időzített duplikálását, és azok fáziseltolását is könnyedén megoldhatjuk.... [ + ]
'All lights' - logikai játék készítése Flash-ben
feltöltve: 2004.01.01 | szerzo: ismeretlen olvasva: 5123 alkalommal
Egy népszerű, 3X3-as négyzet alapú logikai játékot fogunk elkészíteni. A leírás még a Flash 5 idejében készült, de a kód könnyen átírható újabb verziójú ActionScript-re. A lényeg a technika megértése...... [ + ]
Egyszerű interface készítése Flash MX-ben
feltöltve: 2004.01.01 | szerzo: Ducky olvasva: 17985 alkalommal
Munkánk során egy alap Flash-weboldalt fogunk összerakni, amely rendelkezik háttérzenével, néhány hangeffektussal, animált menüvel és némi tartalommal.... [ + ]
Statikus szöveg és moziklip scroll megoldások - 2.rész
feltöltve: 2003.12.30 | szerzo: Ducky olvasva: 18368 alkalommal
Megismerkedünk a csúszó scroll technikával és a dinamikusan a moziklip méretéhez igazodó a csúszkával. A moziklipeket az x és y tengelyen egyaránt mozgatjuk, ezáltal nagyobb képeket is lehetőségünk nyílik scrollozni.... [ + ]
Vendégkönyv készítése (2. rész), MySQL adatbázissal
feltöltve: 2003.12.29 | szerzo: Ducky olvasva: 10722 alkalommal
A TXT alapú vendégkönyv segédlet folytatása, ahol már MYSQL adatbázisban fogjuk tárolni a bejegyzéseket. A megszokott funkciókkal rendelkező vendégkönyv hasznos extra lehet bárkinek a honlapján...... [ + ]
Statikus szöveg és moziklip scroll megoldások - 1.rész
feltöltve: 2003.12.29 | szerzo: Ducky olvasva: 17501 alkalommal
Az alapoktól indulunk, és hét példafeladaton keresztül egy összetett és dinamikus scrollozási technikát fogunk megismerni és felépíteni. A legvégén már betöltött képeket és mozikat is scrollozunk...... [ + ]
Vendégkönyv készítése (1. rész), TXT alapú vendégkönyv
feltöltve: 2003.12.23 | szerzo: Ducky olvasva: 15040 alkalommal
A segédlet első részében csak Flash-re és PHP-re lesz szükségünk a vendégkönyv elkészítéséhez, a bejegyzéseket egy TXT fájlban fogjuk tárolni. Jó megoldás ha nincs lehetőség MYSQL adatbázis létrehozására.... [ + ]
3x3-as képnézegető, dinamikus scroll mozgással
feltöltve: 2003.12.11 | szerzo: papp olvasva: 16792 alkalommal
Sok web oldalon látható ez a fajta navigáció, amikoris gombok segítségével mozgatunk egy moziklipet, mely jóval nagyobb a nézőfelülettől. A megfelelő gomb, a megfelelő helyre csúsztatja a pl. képeket tartalmazó klipet... [ + ]
Részecskerendszer (particle-system) segédlet
feltöltve: 2003.12.10 | szerzo: Newone olvasva: 14429 alkalommal
A részecskerendszerek sok kis elemből álló rendszerek, amelyek valami szabályrendszer szerint mozognak, így hozva létre vizuális effekteket, mint például tűz, köd, füst, eső, vagy faleveleket fújó szellő szimulációja.... [ + ]
Realisztikus hóesés effekt - DuplicateMovieClip-el
feltöltve: 2003.12.01 | szerzo: Dodon olvasva: 13076 alkalommal
A realisztikus hóesés segédlet nem csak a hópelyhek kaotikus, de mégis "összefüggő" mozgását próbálja megértetni az olvasóval, hanem megpróbál szemléletbeli segítséget nyújtani a hasonló problémák megoldásához.... [ + ]
Scroll-menü folyamatosan lassuló mozgással
feltöltve: 2003.11.26 | szerzo: papp olvasva: 18663 alkalommal
Olyan menüsávot fogunk készíteni, melynek szélessége meghaladja a színpad szélességét. Az egér pozíciójától függően jobbra-balra fog elmozdulni, hogy elérjük az összes gombot. Az Swf.hu korábbi menüje is ilyen volt... [ + ]
Dinamikus szöveg scroll megoldások - 1 rész
feltöltve: 2003.11.14 | szerzo: Ducky olvasva: 24600 alkalommal
Külső .txt fájlban tárolt és formázott szöveget fogunk egy dinamikus szövegmezőbe betölteni és gombok segítségével fel-le scrollozni. Összesen négy megoldást ismerhetsz meg. Érdemes megtanulni, életet menthet!... [ + ]
Tűzijáték (Fireworks) effektus a duplicateMovieClip-el
feltöltve: 2003.11.12 | szerzo: ismeretlen olvasva: 9793 alkalommal
Így év vége felé jól jöhet egy kis tűzijáték effekt a honlapra! Újabb, szép példa a duplicateMovieClip utasítás használatára. Többféle tűzijátékot fogunk elkészíteni, melyek könnyedén személyre szabhatók... [ + ]
JPEG képek betöltése százalék és Kbyte kijelzéssel
feltöltve: 2003.11.05 | szerzo: Ducky olvasva: 29903 alkalommal
A Flash MX animáció képes futásidőben külső JPEG fájlokat betölteni, így percek alatt összedobhatunk egy képgalériát vagy slideshow-t. Hasznos azonban jelezni a betöltés folyamatát, főleg a nagyméretű képeknél.... [ + ]
Dinamikus mozgások ActionScripttel - 2. rész
feltöltve: 2003.11.04 | szerzo: papp olvasva: 15000 alkalommal
Ebben a részben továbbhaladunk az egyenesvonalú lassuló mozgásokkal és néhány érdekes alkalmazási területet is megtanulhatsz, mint például az egérmutató követése (mouse trailer)... [ + ]
Flash MX 2004 és Flash MX Professional 2004
feltöltve: 2003.11.03 | szerzo: papp olvasva: 6483 alkalommal
Az itt olvasható anyag egy általános, nem befejezett, Flash MX 2004 és a Flash MX Professional 2004 ismertető. A cél, hogy összegyűjtsük és megismertessük az újdonságokat, akinek kedve van mellékelhet példákat, további információkat... [ + ]
Adatbevitel Flash-ből MYSQL adatbázisba PHP-vel
feltöltve: 2003.11.01 | szerzo: Ducky olvasva: 11481 alkalommal
Ducky PHP-MYSQL segédlet sorozatának bevezető része. Egyszerű példa adatok bevitelére Flash felületről MYSQL adatbázisba PHP segítségével, majd a bevitt adatok kiolvasására és megjelenítésére. ... [ + ]
E-mail küldése Flash-ből PHP segítségével
feltöltve: 2003.11.01 | szerzo: ismeretlen olvasva: 12481 alkalommal
Flash-ben megtervezzük az adatbeviteli mezőket, melyekhez változókat rendelünk. Szükségünk lesz egy rövid ActionScript-re ami átadja a PHP fájlnak a bevitt adatokat. Végül az említett PHP fájlt fogjuk elkészíteni... [ + ]
Előtöltés - mozi preloader százalék és Kbyte kijelzéssel
feltöltve: 2003.10.27 | szerzo: Ducky olvasva: 27783 alkalommal
Nagyobb fájlméretnél szokásos előtöltést (preloadert) alkalmazni. Megvárhatjuk még az egész animáció letöltődik és csak akkor adunk utasítást az indítására, de lehet szakaszos előtöltést is alkalmazni. A letöltés állapotáról grafikusan és szövegesen is tájékoztathatjuk a látogatót... [ + ]
Keverőpult modellezése és renderelése Swift 3D-vel
feltöltve: 2003.10.26 | szerzo: berry olvasva: 9499 alkalommal
Egy első látásra nagyon bonyolult keverőpult Swift 3D-ben történő modellezésének és renderelésének tudományát lesheted el ebben a segédletben. Az összes forrás fájl mellékelve... [ + ]
Dinamikus Flash képgaléria - mérethez igazodó felület
feltöltve: 2003.10.25 | szerzo: kiskp olvasva: 20887 alkalommal
Ezzel a Flash megoldással fotós site-okon találkozhattunk. Adott egy képgaléria különféle méretű képekkel. A képeket betöltjük és a megjelenítő felület mérete alkalmazkodik a képek méretéhez.... [ + ]
Dinamikus mozgások ActionScripttel - 1. rész
feltöltve: 2003.10.16 | szerzo: papp olvasva: 15850 alkalommal
Már kívülről tudsz tweenekkel animálni? Ideje megtanulnod ActionScripttel irányítani az objektumokat! És mennyire egyszerű az egész? Győződj meg róla! Új lehetőségek nyílnak meg előtted... [ + ]
Wildform Wild fx 3.0
feltöltve: 2003.10.15 | szerzo: Ducky olvasva: 2525 alkalommal
A Wild fx 3.0 a korábban Swfx néven ismert szövegeffektus gyártó szoftver legújabb verziója. Használata nem is lehetne egyszerűbb, miután begépeltük a kívánt szöveget, kedvünkre csemegézhetünk a több mint 400 személyre szabható szövegeffektus közül.... [ + ]
Electric Rain Swift 3D V3.0 bemutató
feltöltve: 2003.10.15 | szerzo: berry olvasva: 3143 alkalommal
A Swift 3D-t kifejezetten a 3D-s Flash animácók készítésére képezte ki az Electric Rain. Komolyabb 3D-s tudás nélkül készíthetünk látványos 3D-s animációkat. Először az új lehetőségeke áttekintése... [ + ]
Flash + XML alapú képgaléria készítése
feltöltve: 2003.10.15 | szerzo: kiskp olvasva: 23850 alkalommal
Remek, részletes útmutató egy dinamikus, minden extrával elátott képgaléria összerakásához. Egy segédlet, melyből több dolgot is meg lehet tanulni: képek előtöltése, dinamikus scroll-navigáció, háttérzenék, maszk effektusok a képek váltásakor, slideshow funkció.... [ + ]
DeFlash 1.1 - Swf decompiler
feltöltve: 2003.10.14 | szerzo: Ducky olvasva: 2570 alkalommal
A De Flash egy könnyen használható swf decompiler program. Képes mindössze egyetlen gombnyomással a Flash 4,5,MX fájlokból kimenteni mappákba a grafikai elemeket, hangokat és az ActionScript kódot. A tömörített és védett swf-ek sem jelentenek gondot.... [ + ]
Flash Capture 1.5 (Dreamingsoft)
feltöltve: 2003.10.14 | szerzo: papp olvasva: 1759 alkalommal
A Flash Capture integrálódik az Internet Explorer kezelőfelületébe egy menü formájában ami a Flash tartamaknál érhető el. A kiválasztott SWF-eket egy kattintással elmenthetjük és kategorizálhatjuk, vagy e-mail csatolmányként továbbíthatjuk.... [ + ]
Lokális adattárolás - a sharedObject rejtelmei
feltöltve: 2003.09.22 | szerzo: berry olvasva: 4886 alkalommal
Gyakran találkozhatunk olyan Flash oldallal ahol bizonyos mértékig a saját izlésünk szerint formázhatjuk a felületet és a legközelebbi látogatásunk alkalmával ezek a beállítások automatikusan életbe lépnek... [ + ]
hitTest() - Ütközés ellenőrzés Flash-ben
feltöltve: 2003.09.22 | szerzo: Ducky olvasva: 5566 alkalommal
A hitTest() függvény segítségével figyelhetjük két objektum ütközését (collision detection). Játékprogramok fejlesztésénél lehet rá szükség, de komplett interface felépítése során is hatékonyan alkalmazhatjuk... [ + ]
Az objektum orientált programozás alapjai Flash-ben
feltöltve: 2003.08.21 | szerzo: tenegri olvasva: 9794 alkalommal
Az objektum-orientált programozás napjainkban a legelterjedtebb programozási módszer. Az ActionScript sem kerülhette el (jó) sorsát, s a Flash 5-ös verziótól kezdve objektum-orientált lehetőségekkel bővült... [ + ]
Ablakrázás - Window Shake - effekt JavaScripttel
feltöltve: 2003.05.25 | szerzo: ismeretlen olvasva: 9003 alkalommal
Ezzel a Flash-ből meghívott JavaScripttel kóddal egy cool effekt készíthető. A böngészőablak tetszés szerinti irányba és intenzitással rázható. Jól alklamzható egy útős intróban, vagy Flash játékban, mondjuk egy robbanás hatásának növelésére.... [ + ]
Szavazó alkalmazás PHP és MYSQL használatával
feltöltve: 2003.05.23 | szerzo: Ducky olvasva: 8400 alkalommal
Minden portálon találkozhatunk szavazással. Egy ilyen átlagos szavazás modul elkészítésének egy lehetséges módjával ismerkedhetünk meg. A felületet persze Flash-ben foguk elkészíteni, az adatokat pedig MYSQl adatbázisban fogjuk eltárolni. ... [ + ]
A duplicateMovieClip és a removeMovieClip használata
feltöltve: 2003.05.23 | szerzo: berry olvasva: 7881 alkalommal
A Flash lehetősegőt nyújt arra, hogy az elkészített objektumokat több példányban (instance) használjuk. A duplicateMovieClip utasítással a mozi futása közben létrehozhatunk újabb példányokat a meglévő moziklipekből, majd ezeket el is távolíthatjuk a removeMovieClip utasítással...... [ + ]
A startDrag és a stopDrag alkalmazása
feltöltve: 2003.05.23 | szerzo: berry olvasva: 10014 alkalommal
Az egerészős világ óta ismeretes a Drag&drop (Fogd és ejtsd) technika. Ezt természetesen a Flash-ben sem kell nélkülöznünk, ráadásul nagyon egyszerű az egész. Két különböző esemény vezérli a Drag&drop technikát. Az egyik a megfogás (és tartás), a másik az eleresztés.... [ + ]
Ismerkedjünk meg a Break Apart funkcióval
feltöltve: 2003.01.13 | szerzo: Ducky olvasva: 12453 alkalommal
A Break Apart funkció a Modify menüpontban található. Képes a kijelölt moziklipeket, szövegeket, bitmapes képeket elemeikre bontani és idővel nélkülözhetetlen társsá válhat a munkánk során. Lássuk miért is, ismerkedjünk meg a használatával és nézzünk pár konkrét példát... [ + ]
Lens Flare fényeffektus készítése Flash-ben
feltöltve: 2003.01.07 | szerzo: ismeretlen olvasva: 14183 alkalommal
Mi is az a Lens Flare ? A Photoshop felhasználóknak bizonyára már ismerős. A Lens Flare egy olyan fényeffektus, ami egy központi fényből, és a körülötte lévő, a fény által keltett fénykörökből (tükröződésekből) áll . Az effekt szép, látványos és könnyen elkészíthető.... [ + ]
Szöveg effektusok készítése Swish nélkül
feltöltve: 2003.01.07 | szerzo: ismeretlen olvasva: 16047 alkalommal
A rövid leírás feltárja a szöveges effektusok készítésének egy lehetséges módját. Láthatod, hogy kis ActionScript kóddal saját magad is létehozhatod őket, olyan szövegeffektus generáló programok nélkül is mint pl. a Swish... [ + ]
A rugalmas mozgás - labda pattogása
feltöltve: 2003.01.01 | szerzo: papp olvasva: 15990 alkalommal
Három részből álló animációs sorozat első része. Tartozik hozzá egy elméleti rész, majd az ott leírtakat próbáljuk megvalósítani Flash-ben. Közben több hasznos alapműveletet is megtanulhatsz... [ + ]
 
 




. .. : Swf.hu 1.0 archívum : Swf.hu főoldal >>> : .. .