Miért fontos az adatvédelem? Az adatvédelem kiemelt fontosságú a digitális világban, különösen akkor, ha felhasználói adatokat gyűjtesz és tárolsz. A különböző adatvédelmi szabályozások,…
Miért fontosak az integrációk? A Google Analytics 4 integrálható számos más Google-termékkel és harmadik féltől származó eszközzel. Az integrációk segítségével több adatforrást egyesíthetsz,…
Miért fontos az adatok vizualizálása? Az adatok vizualizálása segít az összetett analitikai információk könnyebb megértésében és a döntéshozatal felgyorsításában. A jól megtervezett grafikonok…
Mi az a forgalomforrás? A forgalomforrás (traffic source) az a csatorna vagy eszköz, amelyen keresztül a látogatók érkeznek a weboldaladra. A Google Analytics…
Mi az a felhasználói életciklus? A felhasználói életciklus a látogatók viselkedésének nyomon követése az első interakciótól a konverzióig, illetve azon túl is. A Google Analytics…
Mi a konverzió a GA4-ben? A konverzió a GA4-ben egy olyan felhasználói tevékenység, amely különösen fontos az üzleti céljaid szempontjából. Ez lehet egy vásárlás, egy…
Mi az a közönség a GA4-ben? A közönség a Google Analytics 4-ben egy olyan felhasználói csoport, amely valamilyen közös tulajdonsággal rendelkezik. Ezeket a tulajdonságokat te…
Mi az eseményalapú mérés? A Google Analytics 4 egyik legnagyobb újítása, hogy teljes mértékben eseményalapú, ami azt jelenti, hogy minden felhasználói interakciót egy…
Általános áttekintés A GA4 felhasználói felülete jelentősen átalakult a korábbi Universal Analytics-hez képest. A legnagyobb változás az, hogy a platform sokkal rugalmasabb, és…
Bevezetés a Google Analytics 4-be (GA4) A Google Analytics 4 (GA4) az új generációs web- és app-analitikai platform, amely jelentős előrelépés a korábbi Universal Analytics-hez…