Latest company updates and industry news

5. rész: Konverziók és célok beállítása

Mi a konverzió a GA4-ben? A konverzió a GA4-ben egy olyan felhasználói tevékenység, amely különösen fontos az üzleti céljaid szempontjából. Ez lehet egy vásárlás, egy űrlap beküldése, egy hírlevélre való feliratkozás, vagy bármilyen egyéb fontos interakció. A GA4 lehetővé teszi, hogy konverzióként…
Continue reading

4. rész: Közönségek és szegmentáció

Mi az a közönség a GA4-ben? A közönség a Google Analytics 4-ben egy olyan felhasználói csoport, amely valamilyen közös tulajdonsággal rendelkezik. Ezeket a tulajdonságokat te állíthatod be a felhasználói tevékenységek, demográfiai jellemzők vagy akár konkrét események alapján. A közönségek létrehozása lehetővé teszi,…
Continue reading

3. rész: Eseményalapú mérés GA4-ben

Mi az eseményalapú mérés? A Google Analytics 4 egyik legnagyobb újítása, hogy teljes mértékben eseményalapú, ami azt jelenti, hogy minden felhasználói interakciót egy eseményként kezel. Az események nemcsak kattintásokat, hanem olyan egyéb tevékenységeket is mérnek, mint például videók megtekintése, görgetés,…
Continue reading

2. rész: Felhasználói felület áttekintése

Általános áttekintés A GA4 felhasználói felülete jelentősen átalakult a korábbi Universal Analytics-hez képest. A legnagyobb változás az, hogy a platform sokkal rugalmasabb, és jobban összpontosít a felhasználói tevékenységek átfogóbb megértésére. Az alábbiakban részletesen bemutatjuk a felület fő elemeit és funkcióit.…
Continue reading

1. rész: GA4 alapjai és beállítása

Bevezetés a Google Analytics 4-be (GA4) A Google Analytics 4 (GA4) az új generációs web- és app-analitikai platform, amely jelentős előrelépés a korábbi Universal Analytics-hez képest. A GA4 különösen erős abban, hogy eseményalapú adatokat gyűjt, így sokkal részletesebb képet kapunk a felhasználói…
Continue reading

Google Search Console: Az eszköz, amely segít jobban megérteni weboldalad teljesítményét

Mi az a Google Search Console? A Google Search Console (GSC) egy ingyenes, Google által biztosított eszköz, amely segít a weboldalak tulajdonosainak és SEO szakembereknek megérteni, hogyan látják és indexelik a keresőmotorok a weboldalukat. Az eszköz lehetővé teszi a weboldal…
Continue reading